Kerja 6 Hari Seminggu

Saturday, March 27, 2010

Musim sibuk cikguyiee dah bermula dah..
Minggu lepas kerja hari sabtu...
Minggu ni kerja hari sabtu...Minggu depan pon kerja hari sabtu..

MINGGU LEPAS

-Kena Kursus Special Olympics kat HUSM Kubang Kerian selama 3 hari (20-22Mac)
-Bengkel sampai kol +-5 ptg.pastu bawa keter lelaju (+-30minit from KB to SMKCR) kena tengok plak kedet aku dok buat latihan kawad kat skool.
-kol 7 lebih baru sampai umah.
-nasib wife sporting n memahami xbebel .thankz cayang.
>>More pic about Bengkel Special Olympics plz click here<<

Lepas Kursus Special Olympics 3 hari kena plak g kena jadi guru pengiring/jurulatih atlit ke Kejohanan Olahraga Kali Kedua MSSD Pasir Puteh 2010. (23-25 Mac 2010)
>>More pic about MSSD plz click here<<

Tahniah kepada para atlit dan jurulatih (cikguyiee pon jurulatih gak-tahniah ntuk diri sendiri..hehe) kerana SMKCR muncul sebagai JOHAN dengan kutipan 20 Emas.

MINGGU INI
-Kerja Hari sabtu (Hari ni)..Mesyuarat PIBG.
xsempat nak upload gambo lagi

NEXTWEEK
-Pon kejer hari sabtu.Ada Petandingan kawad KKPDRM Daerah Pasir Puteh.


Cikguyiee:Saper kata cikgu xsibuk meh sini aku luku kepala dia 15478kali.


3 orang cute lagi baik hati telah berkata:

Cikgu Yang March 27, 2010 at 6:24 AM  

Salam!!! Memang cikgu sibuk dari tahun ke tahun sampailah kita pencen. Saya sibuk 31 tahun..tak betullah kata cikgu banyak cuti..kerja2 tak habis sampai malam. Tahniah!! cikgu memang cikgu yang hebat! Syukur

CikguYiee March 28, 2010 at 5:39 AM  

Betul tu cikguyang.ni pon ngah buat kerja sekolah.xiap kat sekolah bawa balik kat umah.Tahniah bukan untuk saya sahaja tapi untuk semua guru kerana saya percaya semua guru yang sebenar adalah seorang guru yang HEBAT.Tahniah kalian.

ustaz eds March 28, 2010 at 6:59 AM  

salam cikgu...
gitulah kita....orang kata keje cikgu ni banyak cuti, keje separuh hari...yang orang tak tahu...keje kat sekolah pun dibawa balik ke rumah, lepas tu kena pulak keje hari sabtu...apapun moga keje buat kita dinilai sebagai satu ibadat disisiNYA.

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP