New Mitsubishi Lancer GT 2.0 only RM35K !!!

Saturday, February 6, 2010

Saper nak Kereta Mitsubishi Lancer GT 2.0 hanya RM30K. Lagi murah dari Proton Saga,Gen2,MyVi, n sumer keter "buatan" Malaysia tercinta...
x tipu la...nih tengok ni....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
senarai harga keterdokumen kat port
klik pada gambar jika kureng jelas

Hanya RM 35,514.00 harga untuk sebijik kereta yang berteknologi tinggi,tahan lasak, berkualiti, dan mempunyai ciri2 lain yang ummmph..tapi tu harga sebelum AP lah..selepas AP korang tau2 la..so terpaksa la SATU MALAYSIA guna kereta "buatan" Malaysia yang berteknologi tinggi. Yang paling ketara sistem power window yang TERLALU canggih..baru jer guna sebulan dua dah kena baiki.Syabas kepada PROTON dan PERODUA diatas "R&D" bagi menambah baik power window dll.

-ini bukan blog hina sultan
-bukan juga blog hina PROTON
-bukan juga blog hina PERODUA
-so jangan la saman saya
-just merasa terhina diperlakukan begini
-so nk berkongsi kot2 ada lagi mereka y merasa terhina spt saya.....

1 orang cute lagi baik hati telah berkata:

Dr.Araz February 6, 2010 at 4:08 AM  

ADUH.... ITULAH DIA ... HEHEHE... SABAR JELAH CIKGU

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP