Kasi Berasap Berapi!!!

Tuesday, February 23, 2010

Cuti sekolah sibuk...dah sekolah Lagi SIBUK.
macam2 kena buat
perkara wajib kena buat cam selalu
LATIHAN KAWAD KADET POLIS
leh katakan tiap2 petang
Balik skool kol 0230,solat,makan,relex jap pastu g skool balik kol 0400 ntuk latih kawad.sampai la kol 0600
Aper yang pelajar buat aku akan turut serta
terpekik terlolong xyah cakap la,sampai serak tekak ni
jgn xcaya suara aku memekik bagi hukuman kawad leh dengar lebih dari 4blok bangunan (da cikgu y bagitau aku soh slow sket)
tp dah namanya KAWAD kena la suara kuat..lain la lau KHALWAT..suara berbisik2 jerk.ops..

ni gambar 2009.xsempat lagi nak ambik gambar 2010.sebook katakan.hehe (tp gambo aku xder coz aku yang ambik gambo ni)


Sebelum latihan buat larian 1atau2 keliling sekolah.aku pon joint sama.tp lau dua keling leh takat satu keliling je la.semput wo..heheparaskan skuad elok2
ok start kawad. Meh gegarkan medan perhimpunan dengan ngauman suara cikguyiee!!biar berasap berapi hentak kaki atas tar!!!saper yang degil/cakap time kawad/main2 ni la jawabnya..walaupun sowang jer yang buat salah sumer kena.One for All,All for One..Right?uiks heppinyer dah abis latihan kawad sampai melompat2 korang ni..
kawad..kawad gak tp solat Asar jangan lupa nak tunaikkan.

99.9% kebarangkalian aku akan turun lau ada latihan kawad.dah sebati dah kawad ni lam jiwa aku.best wo...walaupun penat,melecet kaki,tegang urat namun aku suker n heppi.



TUGAS CIKGUYIEE MINGGU NI
1) Ketua Guru Bertugas Mingguan
2) Urus Kawad Kadet Polis-Latihan harian
3) Urus Kawad Kadet Polis-Perbarisan Kejohanan Olahraga Tahunan (KOT)
4) Urus Kawad Pembawa Bedera KOT
5) Urus Perbarisan Pend. Khas sempena KOT
6) Urus senarai nama peserta Pend.Khas y mengambil acara dalm KOT
7) Urus medal untuk Pend.Khas (edit guna photoshop n tampal kat medal)
8) Ketua Hakim Balapan
9) Malas la nak tulis nnt kowang kata aku merapu plak.tp ni betul2 xtipu nyer..tipu dosa taw.

Amacam?tu la nak update blog sehari dua ni pon xsempat.Akhir kata renungilah kata2 ini..

RAMAI ORANG YANG BOLEH MENJADI GURU TETAPI HANYA SEDIKIT SAHAJA YANG BOLEH MENJADI PENDIDIK.

2 orang cute lagi baik hati telah berkata:

ahmad humairi February 23, 2010 at 7:16 PM  

iyelatu...banyak keroje...tapi sempat gak update blog walaupun gambonye gambo lame...tahniah!

unwanted March 15, 2010 at 5:56 AM  

mmg berasap..:)

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP