MISS U A LOT

Wednesday, January 20, 2010

...lama kita tidak bersua...
...aku rindu senyumanmu...
...aku dambakan ciumanmu...
...aku inginkan pelukkanmu...
...bila aku ketemumu...
...ingin aku cium pipi gebumu...
...inginku peluk erat tubuhmu...
...kerana aku amat menyayangimu...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


...oh anak sedaraku...
...lama xjumper anak sdara aku ni...
...skg dia kat kl ngan mak dia...
...parent cerai anak jadi mangsa...
...aku pun jadi mangsa gak...
...waa windunya kat ko...
...nik nasrul fariz...
...balik ek...
...cian...
...kat..
...pok sue..

5 orang cute lagi baik hati telah berkata:

♠♥♠ayudeadwish♠♥♠ January 20, 2010 at 4:03 PM  

ceh2~
ye ke anak sedara ni?
ke tujukan kat org laen?

CikguYiee January 22, 2010 at 8:20 AM  

yo la..nak wondu kat sapo lagi bini dah ada kat tepi.weehehehe.lain la ayu dok windu kat elvin jo..ops..

Cikgu Yang Azmah January 23, 2010 at 5:47 AM  

Salam Cikgu!! Samalah profession kita bezanya Cikgu baru bermula saya dah senja, hanya menunggu malam hadir. Tahniah!! saya tersesat masuk blog tapi tak ler merugikan. Selamat bertugas..bye.

alvin takda rumah harga 8juta story.... January 31, 2010 at 1:33 AM  

aku rasa dia ni ni rindu kat kau la ayu..

CikguYiee February 1, 2010 at 3:35 AM  

windu kat sumer.hehe

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP