Anak-anakku

Sunday, January 24, 2010

Alhamdulillah dengan limpah kurnia-Nya Program Amali Solat PIPKSMKCR hari ini berjalan dengan jayanya. Program ini dianjurkan untuk meningkatkan kesedaran dan kefahaman solat kepada anak2 istimewa ini. So setiap hari ahad para guru,ppm dan pelajar PIPKSMKCR akan mengerjakan solat zohor berjemaah di masjid sekolah. Ni da beberapa gambar yang sempat cikguyiee snap sepanjang program ini...

Cikgu Din (Penyelaras a.k.a Boss Cikguyiee) membetulkan takdir pelajar
Pelajar perempuan tidak terkecuali (kecuali yang terkecuali tu la)hehe

Adeh Samsol naper la sujud tangan dok camtu?Malu ah!satu donia tengok blog cikguyiee ni..

Loo..ni lagi teruk.Cikguyiee memohon kemaafan kepada para pembaca blog ini diatas kelucahan yang dipaparkan oleh Ucop ni.

Huh macam2 aksi anak cikguyiee ni. Saper kata jadi cikgu senang?meh coba lau nak tau.

p/s:jika ada kelapangan sudi2kan melawat blog PIPKSMKCR

6 orang cute lagi baik hati telah berkata:

♠♥♠ayudeadwish♠♥♠ January 24, 2010 at 7:49 AM  

cikgu~
aku bkn meow taw
aku adek angkat alvin je taw~
meow tu aweks dia~
wekekekee~
sila jgn salah paham~

iddayu January 25, 2010 at 8:44 AM  

blog yang menarik,selalu singgah sini lepak untuk dapat informasi terkini

alvin takda rumah harga 8juta story.... January 31, 2010 at 1:31 AM  

ohh ayu...kau telah di salah sangka oleh cikgu ni rupanya..yer la cikgu...miauww tu org lain..bukan ayu..ayu ni lagi best dari miauww...

CikguYiee February 1, 2010 at 3:30 AM  

ayu>> sowi 4 misunderstanding

CikguYiee February 1, 2010 at 3:31 AM  

iddayu>> selalu ke datang?thankz.lain kali lau nak datang bgtau awal2 leh pekena sirap segelas.hehe

CikguYiee February 1, 2010 at 3:32 AM  

alvin>>lo...ingatkan betol coz ruper ayu ni cam kucing.meoowhaha.

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP