AKU DAN PHOTOSHOP

Thursday, December 3, 2009

Sedar xsedar dah banyak gambar2 yang saya edit menggunakan Perisian Adobe Photoshop. Tapi xder la pro sangat coz xpenah ambik kelas/kursus. Belajar sdirik+surf tenet+try n error je. Mmg suker edit2 gambo ni.. Dulu da sampai berhari2 nak siapkan satu2 gambar.Dah siap mmg pueh ati la.tp skg xleh sangat coz cibuk memanjang. Ni da beberapa gambo yang saya edit guna Photoshop. Kira ok la...

** klik gambar ntuk paparan yang lebih besar

HAIRAN METRO bukan HARIAN METRO

MANDI BUNGA LEPAS TAULIAH LTM

MYFRENZ

SAYA LAM COMP

SMKCR 4EVER

LAWATAN KL-PJAYA

MASKULIN COVER

MYBELOVED MUM

EMOTICON?

SHAH VS SAKURA

SPB CHE MAT

MYSTYLE

CONGRAZ

MYFRENZZ

SINAR HAIRAN

TIRU COVER LINKINPARK(METEORA)


kowang nak buat "trick" camni?klik gambar pastu gambar tu jadi besar?ni da caranya.KLIK SINI.say thankz to UNWANTED86.

5 orang cute lagi baik hati telah berkata:

maiyah December 4, 2009 at 1:09 AM  

menarik ni :)

ahmad humairi December 4, 2009 at 2:44 AM  

salam,

teruskan berkarya,
anda memang hebat!!!

CikguYiee December 4, 2009 at 3:37 AM  

{maiyah}menarik ke?lau nak saya leh ajar.tp xpro sangat.

{Cikgu Humairi} Thankz 4ur support.mana da hebat.biasa2 jer.

alvin takda rumah harga 8juta story.... December 4, 2009 at 3:57 AM  

siyes hebat,,nanti bole la kongsi dgn saya ilmu Tuhan tu skit..

CikguYiee December 5, 2009 at 4:01 AM  

la awak punya art lagi hebat la encik elvin..teruja tengok gambar2 yng awak edit guna acdsee..gempaq wo..

*mintak perisian acdsee leh dop?surf kat tenet xderk la.

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP