Selamat Tinggal Alam Pesekolahan

Tuesday, November 17, 2009

Selamat Tinggal Alam Persekolahan"

Tahun hadapan saya akan "kehilangan" empat orang pelajar "otai" kerana mereka kini telah berusia 19tahun. Kesemua mereka adalah antara pelajar yang mendaftar ketika PIPKSMKCR ditubuhkan iaitu pada tahun 2004. Kini setelah 6 tahun berada di PIPKSMCR maka tibalah untuk mereka mengucapkan "Selamat Tinggal".



Serba sedikit tentang mereka :


Nama :Shahrul@Pok Abe
Tarikh Lahir : 02/04/1990
Masalah : Masalah Pembelajaran
Komen : Orangnya sentiasa kemas, baju sentiasa tuck-in, rambut hitam berminyak, pandai bergaya.

Nama :Iqbal Amri @ Keba
Tarikh Lahir : 07/02/1990
Masalah : Masalah Pembelajaran + Sindrom Down
Komen : Sebut saja nama "Keba" Satu sekolah kenal, juga terkenal disekitar Kampung Cherang Ruku, Gemar bermain bola sepak walaupun xpandai, orangnya moody,lau dia marah..adoooiii...

Nama :Armie@Amie
Tarikh Lahir : 19/02/1990
Masalah : Masalah Pembelajaran + Masalah Pertuturan
Komen : Orangnya kecil sahaja, banyak cakap+laju walaupun ramai yang xfaham apa yang dikatanya, baik dan menurut perintah

Nama :Faisal@Abe Ja
Tarikh Lahir : 15/05/1990
Masalah : Masalah Pembelajaran + Sindrom Down
Komen : Orangnya kurus tinggi,sentiasa kemas, baju sentiasa tuck-in, pakai tali pinggan ketat2 sampai tercekik pinggan kerengganya tu, suka sangat urut bahu cikguyiee (hehehe)mmg pandai urut.Ilang letih+lenguh cikgu.Thakz Abe Ja.




Cikguyiee edit jap je poster ni,sowi la lau xcanteek.

Jamuan Perpisahan (Sate+Kuih+Kek+Buah = Yummy!!)

Makan Kek Pulak

Cikguyiee nak itik tu tapi tetiba je ilang lepas potong kek. Sape yang bedal ni sila mengaku??!!!(Nada sedey+marah)Epol membacakan kad jemputan perkahwinan cikguyiee diakhir majlis.Thankz Epol walaupun sorang pon xpaham apa yang Epol bacakan..hehehe

4 orang cute lagi baik hati telah berkata:

sYukCurZ November 17, 2009 at 7:23 AM  

kagum aku ng ko ni yus. ade gak menda baek ko wat kat dunia ni klau nak dibnadingkan ng aku huhuu...

::alwaniamalini:: November 17, 2009 at 3:14 PM  

hari tu kat skolah anak buah, ada gak sorang pelajar khas yang thn ni thn terakhir dia kat skolah..dia siap buat persembahan lagi. nak menitik air mata tengok... :'(

mr. O November 17, 2009 at 10:18 PM  

rindu aku ngn cikgu aku masa sekolah menengah dulu...

CikguYiee November 18, 2009 at 1:10 AM  

syucurz >> ko ni syuk apa plak cakap camtu.kita ni sama jerk.mcm2 kita leh buat ntuk mcari keredhaan-Nya.bukan semestinya jd cikgu pend.khas jerk.(weh windu la nak jumper ko n da geng kat ukm)

alwaniamalini>> jangan ingat pelajar pendidikan khas xtau semua mender.mereka ada bakat yang terendiri yang kadang2 kita yang normal ni pon xdapat nak buat.

mr.o >>keangan semasa bersekolah adalah kenangan yang terindah..windu gak zaman sekolah dulu.banyak kenangan..

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP