GEMPAR!!!!RAHSIA???

Tuesday, November 10, 2009

Hari ni 10 November 2009 maka genaplah setahun saya mengajar di SMK Cherang Ruku. Cepat rasanya masa berlalu. Rasa baru jer posting...

Hari ini amat istimewa buat saya...
bukan hanya kerana hari ini merupakan "ulangtahun" pertama saya disini tapi ada satu lagi sebab.
Bukan saya sahaja yang terlibat tapi kesemua guru dan kakitangan SMKCR.
Gempar satu sekolah dek penangan Cikguyiee..
Hahaha lucu pula rasanya bila tengok muka mereka time tu...
Alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar..
Apa yang Cikguyiee buat?
Erm nnt next posting saya akan bagitahu.Hari ni xsempat lagi.
Nak kena edit gambar rentetan "perkara" yang berlaku hari ni..

Kalau sesiapa perasan posting saya yang lepas (klik untuk baca)...
Ada kaitannya dengan apa yang berlaku pada hari ini..

Maaf la bukan ingin berahsia or buat suspen tp xsempat nak prepare.
Lagipun esok kena g Kem 2 hari..
InsyaAllah balik dari kem nnt saya ceritakan semuanya.
InsyaAllah..

~sedikit klu ~


3 orang cute lagi baik hati telah berkata:

unwanted November 10, 2009 at 11:41 AM  

tgk klu pun ssh nak agak ni..:)

ahmad humairi November 11, 2009 at 12:51 AM  

salam,

saspen nih...
tengok klu macam sejadah je....

CikguYiee November 11, 2009 at 11:14 PM  

hehe..jap ngah siapkan posting ntuk merungkai miteri ini..hehe

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP