BASIKALTON SMKCR 2009 -Poster

Friday, October 23, 2009

InsyaAllah 28 dan 29 ni akan diadakan Basikalton SMKCR 2009. Seramai 100 orang peserta. Dari SMKCR-BACHOK-SMKCR. Maklumat lanjut saya tidak pasti sebab mender ni pon diinform melaui telefon oleh Ustaz Affendi. xdapat maklumat detail sebab Saya kena kursus 2 hari lepas.

Walaupon saya xder kat skol tapi nama saya mmg xpenah xtersenarai lam aktiviti2 skolah.mmg penat tp dah tugas nak wat camner.

Erm ok x poster kat atas ni?Baru je design jap tadi.xder idea la..yang atas tu nampak cam 'seni' sangat. rasanya yang bawah dah ok.xder la 'berserabut' sangat.erm ntah la.


Yang ni plak leh gerak2 ntuk saya letak kat LAMANWEB SMKCR.
Photobucket

0 orang cute lagi baik hati telah berkata:

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP