Tanggungjawab-Jadual-Laman Web

Tuesday, September 1, 2009


Walaupun Doktor bagi mc tp itu tidak bermakna aku kena tidur n berehat jer, kewajiban terhadap profession aku tetap kena tunaikan jua. Perkara paling penting ialah kena siapkan jadual waktu untuk 7 orang guru di Pendidikan Khas memandangkan seorang guru telah bersalin.

Nak buat jadual ni bukan mudah (siapa pernah buat tahu la). Kena pastikan semua guru diagihkan jumlah waktu mengajar sama (leh gaduh lau lebih/kureng,mana aci kan), penyelaras dapat 810minit seminggu, setiap cikgu plak dapat 1080minit seminggu kecuali aku lebih sket iaitu 1110minit seminggu (masa lebih so aku ambik senang citer). Pastu pastikan masa subjek cukup untuk semua kelas (ada 5 kelas). Setiap kelas kena ada 1440minit seminggu. pening? tu xmasuk lagi kena adjust xnak bagi cikgu bertindih kelas. Alhamdulillah setelah memeningkan kepala,susun punya susun, main puzzle, tarik2 rambut, urut2 dahi akhirnya siap juga jadual ni. Dah siap buat jadual rasa boring la pula. Kalau dapat g sekolah mesti best...tp xbley la pulop. So aku cari la aktiviti yang berpekdah. Teringat plak Tn. Pengetua kata SMKCR xder laman web. Dia offer aku buat tp aku xnak terima. Takut xsempat nak buat.

Tapi dah boring sangat so aku surf internet, cari domain free ntuk cuba buat laman web. Aku daftar domain pastu buat..xjadik, cari domain lain daftar buat...xpaham, carik lagi domain lain...camtu la. Banyak domain aku daftar n buat sampai fooning dah kepala. Akhirnya aku jumpa domain free dan friendly user. Alhamdulillah aku try buat nampak ok la gak. ni alamat dia http://smkcr.weebly.com/

tp laman web ni aku ngah bina so banyak lagi la lopong.Jus baru buat kerangka. Banyak lagi kena isi. Xper aku buat slow2. Dah 19 tahun SMKCR ditubuhkan namun xder laman web lagi (ada satu dulu tp xjadi sangat). InsyaAllah here i come!!!

Bila lagi nak berjasa kepada SEKOLAH MENENGAH KEBANGSAAN CHERANG RUKU. Sekolah yang memberi banyak jasa dan kenangan kepada aku. dari form 2 hingga upper 6 aku belajar kat sini. Dahtu mengajar pula kat sini. Bila lagi nak membalas jasa, ni la masanya....InsyaAllah akan ku siapkan laman web tu secepat mungkin. Doa2 kan la. Lau ada apa2 cadangan leh bagitau kat ruangan chatbox kat laman web ni http://smkcr.weebly.com/.

1 orang cute lagi baik hati telah berkata:

Siti Suliana September 3, 2009 at 10:27 PM  

tak pe tak pe..u got my support (; teruskan usaha anda (;

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP