bangun!!!g sekolah!!!

Saturday, August 29, 2009

Hehehe..
Setelah bercuti selama seminggu skg tiba la masanya ntuk kembali berkhidmat kat sekolah. Walaupun sepanjang cuti lam 2,3 kali juga aku g sekolah. Jenguk kebun dan tengok progress pekerja tengah buat pendawaian semula kat blok aku. Uih bersepah. So rasanya perkara pertama pelajar aku kena buat hari ni ialah bersihkan kelas n kawasan kelas sbb aku tengok bersepah sangat. Kesian kat palajar aku ni dah la puasa. Tp xper Allah kan suka kepada bersih,so Insya Allah nnt dapat ganjaran daripada Allah yer murid2.(tu la kata2 perangsang kat diaorang nnt.hehehe).
Mmg semangat nak g skolah tp bila nak g sekolah perkara yang paling malas sekali ialah....ada sesaper x yang rajin tolong gosok baju..ermmm malasnya nk iron baju.rasa cam nak sambung tido ajer.

0 orang cute lagi baik hati telah berkata:

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP