cuci KUBUR

Thursday, July 23, 2009

Sedapnya tidow hari ni.lena tido.almaklum la hari ni cuti.tapi xleh tidow lama gak.Ikutkan badan mmg penat.asyik kejer jer.tp aku kuatkan n gagahkan jua untuk bangun pepagi.

dah siap mandi g kluar makan jap ngan mybeloved mum.lama xkuar makan poagi sesama ngan mak aku.balik makan terus loading ddurian lam bontot kereta n g ke kubur.

dah ramai upernya orang walaupon jam baru je kol 8.15 pagi.camni la idup kat kg,semangat kerjasama n gotong royong masih lagi utuh didalam diri masing2.Alhamdulillah semoga kekal hendaknya.

seronok coz lama xjumper kengkawan.murid2 aku pon ramai gak..grng lelaki dok pakat tebang pokok, potong rumput,bakar sampah,gembur tanah. da gak dok bsembang.btanya khabar antara satu sama lain.

yang geng pompuan plak dok sebok bancuh air,n buat perseiapan ntuk makan.macam biasa,macam tahun2 y sudah juadah utamanya setiap kali cuci kubur adalah PULUT DURIAN.mmg dah rutin.

heppi sangat susana camni n aku harap susana ni akan kekal sampai bila2.suasana y jarang kita lihat kat bandar2 besar....


*bw camera tp xambik gambar-hampeh tol aku ni.

0 orang cute lagi baik hati telah berkata:

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP